środa, 28 maja 2014

Rozdział 63 część 2

R: Przykro mi dziewczyny, ale wszyscy zajęci - powiedział - Kim są wasze szczęściary Niall, Harry ?- zapytał
H: Doniyah Malik - odpowiedział
Ni: Natasha Blue
R: Zayn jak się czujesz z tym, że twoja siostra chodzi z twoim przyjacielem ?- zapytał
Z: Dobrze nie mam zastrzeżeń, ale Harry wie co go czeka jeśli skrzywdzi moją siostrę - odpowiedział
H: No wiem, ale kocham Doni jest moim światem - dodał
R: To życzę wam szczęścia, a ty Niall twoja wybranka to Natasha Blue tak ?- zapytał
Ni: Zgadza się - odpowiedział
R: Czyżby to była ona.?- ukazało się zdjęcie Nialla i Nat w parku jak obejmował ją od tyłu i trzymał w górze, a ona miała zgięte nogi w kolanach, które trzymała do góry i śmiali się
Ni: Tak to ona - uśmiechnął się
R: Ładna - skomentował
Ni: Tak wiem, że ładna i jest moja - zaśmiał się
R: Wyglądacie na bardzo szczęśliwych
Ni: No jesteśmy bardzo ją kocham - odparł
R: Widać, że ona Ciebie też - uśmiechnął się - A wam Louis, Liam ?- zapytał
L: Bardzo dobrze nam się układa na razie niczego nie planujemy, ale kto wie - zaśmiał się
R: Oooo, a tobie Liam ? Jak z Danielle ?
Li: Dobrze niedawno wróciła ze swojej trasy - odpowiedział
R: No to możecie teraz spędzić czas ze sobą, a chłopaki powiedzcie mi jaki macie kontakt z dziećmi Zayna ?- zapytał
L: Oo no to bardzo dobry jesteśmy u nich codziennie lub oni u Nas - odpowiedział
R: To wspaniale - odpowiedział - Chłopaki szykuje się teraz jakaś trasa ?- zapytał
Z: Narazie nie od następnego tygodnia będziemy nagrywać potem może trasa - odpowiedział
R: To w takim razie wszystko. - powiedział
Chłopako zaśpiewali jeszcze piosenkę pożegnali się z prowadzącym i koniec wywiadu. Dzieci klaskały.
Al: Siupel było - powiedziała
T: Nio fajnie, a oni tiak ciały cas musą ?- zapytał
A: Czasem - odpowiedziałam
T: Aaa, a tludne tio jest ?- zapytał
A: Tata z wujkami ci powiedzą bo ja się nie znam - pocałowałam go w czółko
T: Dobzie - przytulił się
Dzieciaki poszły się bawić, a ja zostałam z dziewczynami. Po 20 minutach wrócili chłopcy Ally z Tommym od razu polecieli do nich.
Chl: Hejka - odezwali się
Dz: Heej - odpowiedziałyśmy
Każdy pocałował swoją dziewczynę,
Al: Fuu - powiedziała
Zaśmialiśmy się nie przerywając pocałunku. Po chwili oderwali się od Nas Zayn usiadł obok mnie i objął mnie.
Z: Ally jeszcze trochę też tak będziesz się całować - powiedział
Al: Nje nje będie - odpowiedziała
T: A jia biędie ze swoją dziefcyną - powiedział
Zaśmialiśmy się z tego, a Tommy usiadł na kolanach Zayna. Przytulił go.
T: Tata, a tio jest tludne ?- zapytał
Z: Ale co ?
T: Nio tio ten wywiad - odpowiedział
Z: Niee tylko musimy uważać by powiedzieć czegoś nieodpowiedniego- odpowiedział mu
T: Cyli inacej mówiąc nie jest tludne, ale musicie uważać nia tio cio mówjicie tiak ?- zapytał
Z: Dokładnie - uśmiechnął się
T: Ooo, a opowies mi cio lobicie z wujkami jiak tio wyglądia wsystko ?- zapytał niepewnie
Z: Pewnie - odpowiedział
Zayn z chłopakami zaczęli mu opowiadać jak to wszystko wygląda. Tommy oczywiście pytał chciał wiedzieć jak najwięcej o tym co robią. Patrzył wielkimi mądrymi oczami i pochłaniał ich wszystkie słowa. Chłopaki po chwili skończyli.
T: Fiajna ta wasa placa tilko szkodia, że tseba wyjeżdżać - powiedział
Z: To prawda - odparł
L: Zabierzemy cię do studia to zobaczysz - powiedział
T: Tata jus mi mówił, że pójdie z nim - uśmiechnął się
Z: To prawda - przytulił go do siebie T: Wtedi dokładnje ziobace jiak placujecie - odparł
Ni: Spodoba ci się - powiedział
T: Nia pewnio - wyszczerzył się
Li: Zostaniesz 6 członkiem - odparł
T: Njee, jia nje umiem śpiewać - powiedział
Z: Umiesz słyszałem i świetnie tanczysz - powiedział
T: Ja nje umjem, Ally umje śpjewać, a jia tańcyć - odpowiedział
Al: Umies, i naucył mnje tańcyć - odezwała się
Z: No widzisz umiesz mały geniusz.- powiedział
Tommy uśmiechnął się i przytulił bardziej do Zayna. Ten go pocałował w głowę.
Z: Ma większy talent ode mnie - powiedział
L: W tańczeniu na pewno - zaczęli się śmiać
Z: Mój syneczek - powiedział
Tommy uśmiechnął się szeroko na to. Pocałował go w czoło. Zaczęliśmy rozmawiać z chłopakami i dziewczynami. Siedzieli do wieczora. Tommy już powoli odpływał. Zayn zabrał go do wykąpania. Pożegnałam się z chłopakami i dziewczynami po czym wzięłam Ally i poszłam ją wykąpać. Położyliśmy ich spać. Wzęliśmy Cassie i Maxa i teraz ich poszliśmy wykąpać. Położyliśmy ich w łóżeczkach włączyliśmy karuzele i wyszliśmy z pokoju. Poszliśmy do naszej sypialni Zayn od razu padł na łóżko. Położyłam się na nim i po przytuliłam. Próbował mnie zrzucić, ale mocno się trzymałam.
A: Czemu mnie zrzucasz ?- zapytałam
Z: Mam klucze w przedniej kieszeni i mi sie wbijają w nogę - odpowiedział
Przytulił mnie i pocałował mocno. Złapałam jego twarz w dłonie i poglębiłam pocałunek. Jeździł rękami pod moją koszulką. Całował mnie mocno włożyłam swoje zimne ręce pod Jego bluzkę, a on aż się wzdrygnął. Ściągnął moją bluzkę. Oderwałam się od Niego i pokręciłam głową na nie.
A: Nie mogę - powiedziałam
Z: Czemu misiu ?- zapytał
A: Mam... okres - wyszeptałam i zaraz zrobiłam się cała czerwona
Z: Oj to nic wstydliwego, poza tym podczas okresu jest najbezpieczniej - powiedział
A: Nie chce to ochydne pod czas tego - odpowiedziałam
Z: No dobrze - pocałował mnie w noc
A: Kocham cię - przytuliłam go
Z: Ja też Cię kocham - powiedziałam
Wstałam z Niego wzięłam piżamę i poszłam wsiąść prysznic. Zayn poszedł po mnie i już niedługo potem leżeliśmy.
Z: Jutro idziemy do schroniska co ty na to ?- zapytał
A: Pewnie - odpowiedziałam
Przytuliłam się do Niego i zasnęłam
*******************************
I mamy następną część przepraszamy za błędy. // Malikowa, Hazzowa i Horanowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz