poniedziałek, 26 maja 2014

Rozdział 62 część 3

A: Nawet ja zauważyłam, że Ally traktujecie inaczej. Z nią co chwilę robisz zdjęcia i wrzucasz wszędzie. Mówisz moja córeczka, księżniczka jest tak podobna do mnie wręcz identyczna tak bardzo cię kocham a do Tommiego? Nie ma żadnych zdjęć. Mówisz do niego tylko Tommy żadnych mój synek moja krew nic nawet nie mówisz mu, ze go kochasz. A chłopaki  z nimi jest podobnie. - mówiła
Z: Ale to nie oznacza, że go nie kocham. Kocham go, a czemu to ja nie wiem po prostu nie no dobra nie mam żadnego wytłumaczenia, ale co ja mam zrobić ?- zapytałem
A: Po prostu zachowuj się do Niego tak samo jak do Ally, oczywiście ja nie twierdzę, żeby nagle odrzucić Ally tylko po prostu traktuj ich tak samo, a nie Ally lepiej, a Tommy jest na boku- odpowiedziała - Tommy czuje się nie chciany zazdrości Ally, ze ją tak kochasz chciałby być na jej miejscu - dodał
Z; Ale przecież ja też go kocham u mnie nie ma tak, że ją mocniej, a Jego mniej kocham ich porówno wszystkich - szepnąłem
A: No cóż nie okazujesz tego, idę jutro z Tommym sama do oceanariu, bardzo mnie prosił. Mogę wsiąść Cassie ze sobą jak chcesz - powiedziała
Z: A my nie możemy iść razem ? Ja rozumiem, ale dziś Ally pytała dlaczego wzięłaś Tommiego do luna parku, a jej Cass i Maxa nie. Ja oczywiście rozumiem, że Tommi chce sam z tobą iść - mówiłem
A: Porozmawiam z nim - powiedziała
Z: Dziękuje - przytuliłem ją.
Wtuliła się we mnie pocałowałem ją w czoło i tak oboje zasnęliśmy
*********************************
I następny prosimy o komentarze i przepraszamy za błędy // Malikowa, Hazzowa i Horanowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz