wtorek, 18 marca 2014

Rozdział 47 część 1

Przepraszamy, że tak późnoe dodajemy, ale mieliśmy problemy. Mamy nadzieję, że spodoba wam się rozdział. A teraz zapraszam do przeczytania

***********************************************************************************
                                        ******** 2 dni później ********
Stałam właśnie w kuchni i szykowałam dziecią obiad. Zayn był na próbach do koncertu zawołałam dzieciaki po chwili weszły do kuchni. Podałam im jedzenie i usiadłam obok Tommiego. Ally pytała się mnie czemu nie jem. Nie byłam głodna po prostu od jakiegoś czasu. Wstałam zostasiłam ich w kuchni poszłam do pokoju dzieci wybrałam im ciuchy na dzisiejszy koncert. Jak już uszykowałam poszłam do siebie nie wiedziałam co wybrać chodź miałam całą szafę wypełnioną ciuchami. Dziwie się, że Zayn jeszcze ma miejsce w tej szafie bo ma tyle samo ciuchów ile ja. Po wielkich zastanowieniach zdecydowałam się na kurtkę dżinsową z ćwiekami, czarne spodnie i biała bluzkę na krótki rękaw. Koncert zaczynał się o 16:00, ale ja z dziewczynami i dziećmi mamy być o 15:00.Westchnęłam i zeszłam na dół Ally z Tommym siedzieli w salonie i oglądali bajki. Poszłam do kuchni i padłam na stole zamiast na talerzu były resztki ziemniaków jak i surówki. Wypuściłam głośno powietrze i zaczęłam to sprzątać. Gdy skończyłam zbliżała się 15:00 wzięłam Ally i Tommiego poszłam z nimi na górę. Ubrałam Al w czerwone spodnie z łańcuchem przywieszonym z boku, czarną bluzkę i kurtkę. Tommiego ubrałam w czarne spodnie, białą bluzkę i skórzaną kurtkę, którą kupił mu Liam. Zeszli na dół i zaczeli oglądać bajki po czym to wiedziałm, a choćby po tym, że zaczęli się kłócić. Poszłam do sypialni wzięłam swoje ciuchy wykompałam się ubrałam ciuchy i zeszłam na dół. W tym samym momencie zadzwonił dzwonek do drzwi poszłam otworzyć zobaczyłam Danielle i Eleanor. Perrie nie mogła być na koncercie bo miała trasę.
D: Hej - ucalowała mnie
A: Hej - odpowiedziałam - Już idziemy tylko ubiorę dzieciaki.
Dziewczyny weszły do domu zabrałam buty Ally i Tommiego. Usiadłam obok nich założyłam im buty. Ubraliśmy się i wyszliśmy z domu. Weszliśmy do auta Eleanor i pojechaliśmy. Po nie całych 20 minutach byliśmy na miejscu. Wyszliśmy z samochodu i udaliśmy się na hale już z daleka słyszałam śmiechy chłopaków.
D: Heeeeeej !!!- krzyknęła gdy weszliśmy do garderoby
Wszyscy: No hej - odpowiedzieli
Al i T: TataTata !!- pobiegły w Zayna stronę
Z: Cześć skarby - przytulił je
Dzieci oderwały się od Niego i poszły się przywitać z resztą. Zayn podszedł do mnie.
Z: Hej kochanie - pocałował mnie
A: No hej
Z: Ślicznie wyglądasz - szepnął mi do ucha
A: Dziękuje, ty też niczego sobie - odpowiedziałam
Do garderoby wszedł Paul najpierw się rozejrzał po pomieszczeniu.
P: Okeej, hej wszystkim co to za dzieci ?- zapytał
Z: Moje ?- zapytał sarkastycznie
P: Prawda sorry - powiedział
A: Spoko - odezwałam się
P: Ale one duże - powiedział
Al: Wulek Paul !!-krzknęła
P: Cześć, jak cię pamiętam byłaś taka mała - pokazał jaka
Al: Naplawde ?- zapytała
P: Tak, a to twój brat pewie. Jak ma na imię ?- zapytał ją
Al: Tiomi - odpowiedziała
P:Hej Tommy jestem wujek Paul - Tommy podbiegl do niego
Przywitał się z nim, Paul ogłosił, że chłopaki za chwile wchodzą i wyszedł
A: Chodźcie do pierwszego rzędu - powiedziałam i chciałam wziąść dzieci, ale Zayn mi przeszkodził.
Z: O nie wy jesteście za kulisami będziecie mieć dobry widok - odowiedział
A: No okej - uśmiechnęłam się
Chłopaki weszli na scenę, a ja razem z dziewczynami i dziećmi staliśmy za kulisami. Zaczął się koncert dzieci skakały tańczyły, a Ally śpiewała razem z nimi. Zaśmialiśmy się z dziewczynami z tego i powróciliśmy do oglądania koncertu. Nagle chłopaki zatrzymali się, a Zayn powiedział.
Z: Poczekajcie chwilę - wszedł za kulisy z Liamem wzieli dzieci i wrócili
Z: To są moje dzieci - tu był krzyk - Allyson pięknie śpiewa, a Tommy świetnie tańczy - dokończył
Li: Ally teraz z nami zaśpiewa, a Tommy zatańczy.
Zaczęli śpiewać Ally z nimi, a Tommy tańczył po chwili do Niego dołączyła Ally, która śpiewała i tańczyła. Fanki zamilkły chłopaki też, a dzieci śpiewały i tańczyły. Piosenka się skończyła Allyson zorientowała się z Tommym, że sami śpiewali uciekła szybko i schowała się za Zaynem, a Tommy za Liamem. Chłopaki zaczęli się śmiać fanki zaczęły krzyczeć głośno. Zayn wziął na ręce Ally i zaczął z nią tańczyć. Po chwili Louis odebrał Zaynowi małą, a Tommy był u Zayna. Śmiałam się z tego to było naprawdę zabawne. Louis dał Ally Harremu, a On z nią to jakas masakra co on wyprawiał w głowie się nie mieści. Fanki po prostu lały ze smiechu tak jak my. Chłopaki zaczęli śpiewać ,, You & I ,, Ally śpiewała pokazujac na siebie i Harrego. Hazz jej nie oddał tylko wywalil jezyk na co Ona też tak zrobiła. Pobiegła do Zayna, Malik pokazywal na nią, a Ona na niego. Fanki rozczulily się na to.
Fanki: Ooooo - usłyszeliśmy
Koncert skończyl się po 2 godzinach, ale chłopaki mieli zostać bo musieli podpisać autografy i w ogóle. Dzieci usnęły im na rękach usiadłam na kanapie Liam z Zaynem położyli na niej dzieci. Ally wtuliła się we mnie jak poczuła, że ktoś jest koło niej. Tommy wtulił się w Ally to tak słodko wygladało. Spojrzałam na drzwi gdzie słyszałam fanki i ochroniarzy. Poprosiłam jednego z nich by zamknął drzwi bo dzieci śpią uśmiechnął się i zrobił to. Wstałam delikatnie zauważyłam kocyk wzięłam go i przykryłam nim dzieci. Przytuliłam je tak słodko spały do środka wszedł.....

***********************************************************************************
Czesc przepraszany ze tak pozno, ale tak wyszlo. Rowniez przepraszamy ze taki krotki ale to cz 1 na razie ;) moze jutro pojawi sie nowy ale nie obiecujemy do zobaczenia // Malikowa, Hazzowa i Horanowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz