poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rozdział 11

Przepraszamy, że czekaliście na rozdział, ale były pewne problemy ze szkoła i wgl. Przepraszamy jeszcze raz, a teraz zapraszam na rozdział 11
***************************************************************************

[...Była godzina 20:00 poszłam do pokoju odświeżyłam się i położyłam do łóżka. Po chwili odpłynęłam w krainę Morfeusza....]

   Obudziłam się koło 10:00 co na mnie wcześnie, wyciągłam się. Wstałam z łóżka poszłam do okna, za oknem było nie ciekawie, podeszłam do szafy wybrałam dżinsową koszulę, brązowe rurki i czarne converse. Poszłam do łazienki wzięłam ciepły przysznic, ubrała się w wcześniej przygotowane rzeczy. Zeszłam na dół po drodze zgarnęłam telefon, weszłam do kuchni. Stanęłam przed lodówką nie wiedzać co wziąść do jedzenia. W końcu zreztgnowana zrobiłam sobie kanapki. Po zjedzeniu poszłam zapalić, dawno nie paliłam nie miałam nawet czasu. Wyszłam na taras odpaliłam szluga, mój relaks o ile mogę tak powiedzieć przerwał mój telefon. Wzięłam i zobaczyłam, że mam wiadomość od...... Malika

OD:  Malik
Gniewasz się za wczoraj, nie mów, że ci się nue podobało. ;)

DO: Malik
Tak i to bardzo. Ja mam chłopaka, a ty dziewczyne i kuźwa całujesz mnie i to jeszcze na plaży. Nie podobało mi się.

OD: Malik
Nikt nie musi się dowiedzieć. Tak, tak tylko sobie tak mówisz, a naprawdę ci się podobało. Ja to wiem

DO: Malik
O czym się nie musi dowiedzieć nikt ? Tak to raczej ty sobie wmawiasz. Mi się nie podobało koniec kropka.

Przez dłuższą chwilę nie odpisywał. Jednak nie czekałam długo na wiadomość, ale tym razem była od Hazzy

OD: Hazzuś<33
Cześć skarbie. Wpadniesz dziś do nas. Robimy wieczór filmowy ?
Kocham Cię<3

DO: Hazzuś<33
Hej kocie. Oczywiście. O ktorej mam być. Ja Ciebie też kocham<3

OD: Hazzuś<33
O 18:00 pa
 Spojrzałam na ekran telefonu i zoabaczyłan 15:00, miałam jeszcze wiadomość od Malika.

OD: Malik
No wiesz możemy być razem nikt nie musi się dowiedzieć<3

DO:Malik
No chyba cię posrało całkiem. Nie chce mi się już z Tobą pisać. Żegnam

Działam mi już On na nerwy, ale nie powiem coraz bardziej mi się podoba ta cała zabawa. Jest przystojny, no dobra kogo ja oszkuje nieźle przystojny.... Stop masz Harrego nie myśl o Zaynie, jesteście zajęci.
Poszłam na górę się przygotować, postanowiłam nie zmieniać stroju tylko sie pomalować. Zeszłam na dól ubrałam buty i wyszłam. Zapukałam do chłopaków otowrzyła mi Eleanor. Przywitałam się z nią uściskiem i buziakiem w policzek. Zaprosiła mnie do środka, weszłam do salonu zobaczyłan wszystkich. Pierwsza zobaczyła mnie Danielle przywitałam się z nią tak samo jak z Eleanor, następnie już reszta była. Usiedliśmy na kanapie ja koło Harrego, obok mnie Eleanor z Louisem, obok Hazzy Liam z Danielle, Zayn na fotelu, Perrie w drugim, a nasz Horanek na podłodze. Na początek właczyliśmy jakąs komedię, i jakieś z 2 inne. Teraz postanowiliśmy na horror pt. ,, Osiem'', lecz zanim zaczeliśmy oglądać poszłam do kuchnii nalać sobie picia, ponieważ tamci pili piwo, na które nie miałam dziś ochoty. Usłyszałam jak ktoś wszedł za mną. Ten ktosiek przytulił mnie od tyłu i zaczął całować po szyi i po policzkach. Odwróciłam głowe by zobaczyć kto to był to......

***************************************************************************

Przepraszamy, że taki krótki, ale był pisany na szybko.
Jak myślicie kto to może być ?
Do następnego / Mrs.Malik i Hazzowa

2 komentarze:

  1. Genialny! ;*
    Czekam na następny. :D
    Zapraszam do siebie jest nowy rozdział. :*
    http://musiszpodjacryzyko.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :D
    Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;*
    Pisz nastepny rozdział !
    xx

    OdpowiedzUsuń