niedziela, 28 kwietnia 2013

Prolog

Jak On mógł mi to zrobić ? Przecież powtarzał mi, że mnie kocha, a Ja głupia mu wierzyłam. Siedziałam całymi dniami w domu i czekałam, aż wróci z trasy. Pozostał tylko dzień i to co zobaczyłam w telewizji, zmieniło moje życie, a dokładnie zdradził mnie. Płakałam całymi dniami, lecz pewnego dnia powiedziałam sobie dość nie będę przez Niego płakać, niech zobaczy co stracił. Zmieniłam się przefarbowałam moje włosy z ciemnego - blondu na blond i do tego niebieskie końcówki zaczęłam chodzić na imprezy, palić, również brałam, ale skończyłam z tym jak przyłapali mnie na przewiezieniu ich do New Yourku i wsadzili mnie do poprawczaka. Wyprowadzam się do Londynu zacząć nowe życie bez narkotyków, mojej przeszłości, a szczególnie bez Niego. Uda mi się nie wiem zobaczymy co czas przyniesie !!! Czy uda mi się przetrwać w Londynie ?? Tego nikt nie wie.!

**************************************************************************************
No to prolog już za nami... 1 Rozdział pojawi się być może dzisiaj, jutro / Mrs.Malik i Hazzowa  

1 komentarz:

  1. Prolog już mam za sobą resztę rozdziałów zostawię sobie na później :):D. W nocy najlepiej się czyta! :). A co do prologu bardzo mi się podoba!.

    OdpowiedzUsuń